Varsinaisia jäseniä voivat olla 15 vuotta täyttäneet henkilöt. Lapsi- ja nuorisojäseneksi voidaan huoltajan suostumuksella hyväksyä alle 15 vuotta täyttänyt henkilö. Kannattajajäseneksi voidaan hyväksyä yksityinen henkilö ja oikeuskelpoiset yhteisöt. Kannattajajäsenillä ei ole äänioikeutta yhdistyksen kokouksissa.

Varsinaiset jäsenet, lapsi- ja nuorisojäsenet ja kannattajajäsenet hyväksyy yhdistyksen hallitus, kunniajäsenet kutsuu hallituksen esityksestä yhdistyksen kokous.

Varsinaiset jäsenet ja kannattajajäsenet maksavat liittymismaksun sekä vuosittain syyskokouksen erikseen kummallekin jäsenryhmälle määräämän jäsenmaksun. Kunniajäsenellä ei ole jäsenmaksuvelvoitetta. Jäsenyys lasketaan alkavaksi siitä ajankohdasta, jolloin jäsenyys on hyväksytty.

Tilojamme vuokrattaessa on käyttökorvaus jäsenillemme edullisempi.

Yhdistyksen jäsenyydet

• varsinaiset jäsenet
  • kannattajajäsenet
  • lapsi- ja nuorisojäsenet
  • kunniajäsenet

Maksut

• Vuonna 2024 liittymismaksu on 10€
  • Varsinaisten jäsenten maksu on 15€
  • Kannattajajäsenten maksu on 40€
  • Lapsi- ja nuorisojäsenillä ei ole maksua
  • Päivitäthän muuttuneet yhteystietosi sähköpostitse: kettumaenkansanpuisto@gmail.com

Liity Jäseneksi lomakkeella

Tietosuojaseloste

Kiitos, kun liityt jäseneksemme ja tuet toimintaamme!